Biz Kimiz?

Bildiğiniz üzere ülkemizde sudan sonra en fazla tüketilen içeceğin çay olduğunu, ayrıca diğer içeceklerden farklı olarak ülkemizde çay ekmek gibi nimet kabul edildiğini, bu nedenle sohbetlerinde, keyifli yemeklerinde finalinde hep çay olmuştur.

Hançay 2011 yılından 2014 yılına kadar sektörle ilgili geniş çaplı araştırmalar yapmış, bunun neticesinde sektörün sorunlarına kalıcı bilimsel çözümler getirmiş, 2015 yılında da Hançay markası ile sektöre adım atmıştır.

Çay tüketicilerinin ortak problemlerini doğru analiz ederek;

  • Yılın 365 günü aynı kalitede çay
  • Bir yıllık fermantasyon süresi
  • Toz alma prosesi
  • Berrak ve ateş kırmızısı gerçek çay rengi
  • Üretimden tüketiciye sağlıklı ve korunaklı ambalaj şekli ile sektöre bu kısa sürede birçok yenilikler katmış, diğer üretici firmalara da örnek olmuştur.

Hançay, öncelikli olarak keyifli sohbetlerin yapıldığı cafeler, lezzetli yemeklerin yendiği ünlü mutfaklar, yorgunlukların atıldığı eşsiz manzaralı çay bahçeleri ve kârlı ticaretlerin yapıldığı tüm iş yerlerini çayımız ile buluşturmanın mutluluğu içerisindeyiz.

Saygılarımızla Hançay ailesi…